The Future of Digital Advertisement

What kind of expertise you should demand when buying online advertisement Text: Sini Kervinen – Aller Media This blog is a part of SCALED'17 Future Digital Sales Forum guest blog series. Pre ticket sale ends 2.3! When talking about online advertisement it is good to...

read more

KOKEILUTALOUS – KOHTI UUDEN PARADIGMAN JOHTAMISTA

Elämme innovaatioparadigman aikaa. Käytännössä se tarkoittaa, että pysyäksemme hengissä, on meidän päivä päivältä kiihtyvämmällä tahdilla kehitettävä uusia tuotteita ja palveluita asiakkaille ja markkinoille esiteltäväksi. Pakon siitä tekee globaali kilpailu sillä...

read more

HUB13 Member Story: Prisma Consulting

Company: Prisma Consulting Oy Field: Project Management, IT, Online Governance, Tendering Team: 3 Founding year: 2002 Prisma Consulting, represented in HUB 13 by Jarmo Kinnula brings us a bit of philosophy, calm and a new perspective on professionalism. As Jarmo is...

read more

The Path to Growth

Entrepreneurs exist to do one thing and one thing only and that is to grow. It is unfortunate how often this vital aspect of searching for a repeatable and scalable business model is linked to just tech startups as opposed to entrepreneurs in general. Growth is what...

read more

HUB13 Member: Bet on Adventure, Adventure Club!

Field of business: consulting and concepting, digitalisation Team: 4 Year: January 2015 What a business strategist, a digital strategist, a creative director and an art director have in common? Adventure Club’s Kimmo Timonen, Tapani Nenonen, Samuli Ollikainen and...

read more

Tulevaisuuden toimisto houkuttelee työhön

REWORK-vieraskynäsarjamme kolmannessa osassa Minna Andersson, Martelan Marketing and Responsibility Director maalailee skenaarioita tulevaisuuden toimistoista ja kertoo, mistä lähtökohdista työympäristösuunnittelua tulevaisuudessa tehdään. Teksti: Minna...

read more

Share This