Ohjelmistokehityksen ja markkinoinnin parissa työskennellyt Timo Herttua, perusti konsulttiyhtiö Efektan kymmenen vuotta sitten. Konsulttina hän auttaa asiakkaitansa erityisesti hyödyntämään analytiikkaa liiketoiminnan kasvattamiseen.

Timosta käytetään nimitystä Growth Marketer, jolloin hän analytiikan, digitaalisen tuotestrategian ja -markkinoinnin, sekä ohjelmoinnin lisäksi nitoo yhteen Lean-menetelmät.

Timolla on taustaa isomman yrityksen kansainvälisen digitaalisen media-alan palveluliiketoiminnan johtamisesta, tuotestrategiasta ja -hallinnasta, sekä startup- kuin perinteisemmästäkin yrittämisestä.

Vapaa-ajallaan hän koodaa mielellään avoimeen dataan liittyviä harrastusprojekteja, sekä opettaa innokkaita uusia tulokkaita ohjelmoimaan mm. Rails Girls ja HelsinkiJS Peer Programming -yhteisöissä.

Timo kävi Hubilla kertomassa itsensä lisäksi, sekä digitaalisen, että modernin markkinoinnin tämänhetkisestä tilanteesta ja sen hyödyntämisestä. Lisäksi hän kertoi näkemyksensä siihen, mitä paljon puhuttu, mutta siltikin hieman epäselväksi jäänyt termi Growth Hacking oikein tarkoittaa. Timo kertoo myös olevansa mukana kansainvälisessä Growth Hackerin määrittelevässä tutkimuksessa.

Timon oppeja on mahdollista päästä kuulemaan Marketing Technologist koulutuksessa.

Privacy Preference Center

Share This