Tulossa taas alkuvuodesta!

Liity sisäpiiriinIlmoittaudu

Markkinointi on muuttunut. Mainonta, asiakkaat ja kauppa ovat siirtyneet digitaalisiin kanaviin. Tiedon ja sisällön merkitys on kasvanut ja trendinä on inbound. Modernit menetelmät ja tekniset työkalut ovat ratkaisevia. Marketing Technologist koulutuksen opeilla teet markkinointia oikein ja tehokkaasti.

Marketing Technologist koulutus tulee taas alkuvuodesta

Käytännön harjoitteet oli todella hyvät! Tämmöstä lisää!

Käytiin läpi sekä isoa kuvaa että käytäntöä

Innostavat kouluttajat, jotka kaikki olivat luontevia rooleissaan ja hyviä esiintyjiä.

Lue Ohjelmistoyrittäjien arvio koulutuksesta täältä

Moderni markkinointi? Digimarkkinointi? Kasvuhakkerointi?
Markkinointi on valtavassa murroksessa. Vastaa digitalisuuden ja muuttuneen asiakaskäyttäytymisen luomiin haasteisii ottammalla haltuun uudet menetelmät ja työkalut. Uudet menetelmät ja kasvuhakkeroinnin, eli growth hackingin ajatusmalli tekevät sinusta paremman ja tulostehokkaamman markkinoijan.

Mikä?
Koulutus, joka auttaa sinua saamaan täyden tehon irti tarjolla olevista markkinointikanavista, niin sosiaalisessa mediassa kuin perinteisemmissäkin. Opit sisältöjen merkityksen ja tehokkaan inbound markkinointikoneiston rakentamisen. Ketterällä, strategisella ja tavoitteellisella analytiikalla hiot konversion huippuunsa ja luot tulosta.

Ketkä?
HUB13 järjestämässä Marketing Technologist koulutuksessa vetäjinä toimivat modernin markkinoinnin huippunimet vuosien kokemuksella.

Kenelle?
Oletko kenties markkinointi-ihminen jolle uudet menetelmät ovat jokseenkin tuttuja, mutta niiden käytöstä puuttuu suunnitelmallisuus? Oletko käyttänyt analytiikkaa, muttet ole aivan varma mitkä mittarit ovat oleellisia ja mitä mittaustulosten perusteella olisi tehtävä? Tämä koulutus on juuri sinulle, joka haluat päivittää näkemyksesi ja osaamisesi vuoteen 2016 ja tehdä asiat tehokkaasti oikein. Koulutuksen sopivuus ei ole sidottu käytössä oleviin työkaluihin tai aiempaan osaamistasoon.

Miksi?
Digitalisaation takia moni ala on murroksessa. Murroksessa voit joko jäädä kilpailijoittesi jalkoihin, tai päästä kehityksen ja sitä kautta kilpailijoittesi edelle. Marketing Technologist koulutuksen ansiosta pysyt ajan tasalla markkinoinnin teknologisesta kehityksestä ja opit käyttämään moderneja menetelmiä ja työkaluja oikein.

Ohjelma

  • Koulutus järjestetään HUB13:n opetustilassa Helsingin Kaisaniemessä.
  • Koulutus sisältää täyden tarjoilun, sekä tietysti opetusmateriaalit.
  • Ryhmäkoko pidetään pienenä, jotta koulutus olisi tehokasta ja henkilökohtaista. Kouluttajille on myös varattu aikaa neuvoa osallistujia heidän oman työnsä kannalta kriittisissä haasteissa.
  • Osallistujilla teetetään esitietokysely, jonka perustella ohjelma mukautetaan mahdollisimman hyvin palvelevaksi.
  • Koulutuksen oppeja voidaan hyödyntää välittömästi omassa liiketoiminnassa menestyksekkäin seurauksin.

1. päivä

8.30 – 9.00 Aamupala ja tutustumista

9 – 12 Aamupäivän ohjelma
Katsaus muuttuneeseen asiakaskäyttäytymiseen ja markkinointikanaviin. Millaisessa roolissa ovat esimerkiksi inbound, sisältö, sosiaalinen media ja maksettu liikenne.

12 – 13 Lounas

13 – 16 Iltapäivän ohjelma
Asiakkaiden segmentointi ja ostajapersoonat. Mikä on markkinoinnin automaation arvo ja miten sitä tulisi käyttää oikein. Kuinka rakentaa toimiva funneli ja miten markkinointi lopulta muutetaan myynniksi.

2. päivä

8.30 – 9.00 Aamupala ja edellisen päivän analysointia

9 – 11 Aamupäivän ohjelma
Modernin markkinoinnin työkalut ja technology stack. Mitkä ovat tekniset vaatimukset ja vaihtoehdot vaikkapa julkaisualustaksi, tai analytiikkatyökaluksi ja kuinka ne nidotaan yhteen konversion mittaamiseksi ja optimoimiseksi.

12 – 13 Lounas

13 – 16 Iltapäivän ohjelma
Analytiikan teoriaa ja strateginen mittaaminen. Mitkä ovat oikeasti olennaiset mittarit? Miten käytetään konversioeventtejä ja miten tapahtuu liiketoimminan kannalta oleellisin end-to-end mittaaminen. Johdattelua growh hackingin ajatusmalliin.

Hinnat

Standard Ticket

1199 EUR + alv

Kouluttajat

Timo Herttua

Timo Herttua

Growth Marketer @ Efekta

Timo Herttua on digitaalisen tuotestrategian ja digitaalisen markkinoinnin ja markkinointianalytiikan moniottelija. Hänellä on taustaa niin isomman yrityksen kansainvälisen digitaalisen media-alan palveluliiketoiminnan johtamisesta, tuotestrategiasta ja -hallinnasta sekä startup- kuin perinteisemmästäkin yrittämisestä. Ensimmäisen yrityksensä hän perusti yli kymmenen vuotta sitten 18-vuotiaana. Nykyään Timo konsultoi yrittäjänä niin startupeja kuin isompiakin yrityksiä digitaalisen markkinoinnin sekä tuotestrategian haasteista, ja vapaa-ajallaan hän koodaa mielellään avoimeen dataan liittyviä harrastusprojekteja sekä opettaa innokkaita uusia tulokkaita ohjelmoimaan mm. Rails Girls ja HelsinkiJS Peer Programming -yhteisöissä.

Joonas Villanen

Joonas Villanen

Marketing Architect @ Advance B2B & Full-Stack Marketing @ JoonasVillanen.com

Joonas edustaa uuden ajan markkinoinnin strategistia ja sisällöntuottajaa. Tämä markkinoinnin moniottelija auttaa yrityksiä tekemään rohkeampia kokeiluja digissä. Keskiössä asiakkaan tarpeiden ja ostopolun tunnistaminen, sisältö- ja inbound-markkinointi, kokeilut ja mittaaminen sekä markkinoinnin automaatio. Vapaa-aika kuluu uuden oppimiseen ja tiedon jakamiseen oman sivuston kautta bloggarina ja vloggarina.

Jani Aaltonen

Jani Aaltonen

Chairman of The Board at Aaltonen & Yrjölä Sales Communications Oy

HubSpot-partneriyrityksessä osakkaana oleva Jani on inboundin sekä automaation markkinointiammattilainen. Hänellä on kokemusta yli 2000 yrityksen myynnin ja markkinoinnin tekemisestä ja useista eri teknologioista, myyntimalleista ja markkinoinnista. Työssään hän auttaa yrityksiä markkinoinnin uudistamisessa inbound mallin mukaiseksi, sekä näkyvyyden ja ennen kaikkea myynnin parantamisessa.

Pekka Mattila

Pekka Mattila

Lifestyle entrepreneur, E-book Coach, Online Marketer

Pekka on ollut perustamassa Digivallankumousta, Intoloopia, Campwirea, Stealthmodealia ja Homeworkoutchallengea. Mitä tulee sähköpostimarkkinointiin, hän on tiiminsä kanssa Suomen ehdottomia edelläkävijöitä. Pekan toimenkuvaan kuuluu yritysten auttaminen osaamisen muuttamisessa rahaksi. Markkinoinnin, ohjelmoinnin, yrittäjyyden ja growth hackingin lisäksi hänen erikoisuuksiinsa kuuluu innovaatio, luovuus, psykologia ja lean startup.

Lisää aiheesta

Facebook Marketing Trends 2016

By Kalle Tiihonen This blog is a part of SCALED’16 Marketing Technology Forum guest blog series. Pre-ticket sales end 15.02! Facebook will be the best option for brand and direct response advertisers in 2016 if you understand it deeply enough, spend time on...

Yksi Mitta Ylitse Muiden (YMYM)

Teksti: Timo Herttua Kuva: Flickr Creative Commons Markkinoinnin johtamisessa, tuotekehityksessä, ja oikeastaan minkä tahansa liiketoiminnan johtamisessa tulee vastaan lähes takuulla sama ongelma: tekemistä on enemmän kuin mihin resurssit riittävät. Itse asiassa,...

Lisätietoa: Janne Salminen, janne@hub13.fi, +358 50 3666 808

HUB13

Liity Marketing Technologist sisäpiiriin!

Liity ja lähetämme sinulle koulutukseen liittyvää sisältöä ilmaiseksi!

Kiitos liittymisestä!