Työn tekeminen on murroksessa samalla kun digitalisaatio ja mobiilius mahdollistavat entistä luovempia ja innovatiivisempia ratkaisuja tilojen tehostamiseksi, työn tuottavuuden lisäämiseksi ja yritysten kilpailukyvyn nostamiseksi. Muutoksen keskiössä ovat ihmiset ja tiimit sekä heidän tarpeiden ratkominen uusia tiloja ja teknologioita hyödyntäen.

Miten digitalisaatio ja mobiilius mullistavat työn tekemisen? Miten yritykset lisäävät työn tuottavuutta tilasuunnittelua ja teknologiaa hyödyntäen? Kuka yrityksessä omistaa työn tuottavuuden johtamisen? Kuinka ratkaisevasti tilaratkaisut vaikuttavat yritysten brändiin ja työnantajamielikuvaan?

Näihin ja lukuisiin muihin työn ja tilan tulevaisuuden kysymyksiin pureutuu HUB13 uusi REWORK’15 -tapahtuma.

Kaksipäivänen tapahtuma luo kokonaisvaltaisen katsauksen tulevaisuuden työhön ja toimitiloihin keräten yhteen ne ihmiset ja yritykset, jotka näkevät työn ja tilojen tulevaisuuden, osaavat tuottaa arvoa tuottavia innovaatioita murroksen keskellä sekä tietysti ne, jotka ovat jo siirtyneet tuumasta toimeen.

Miltä sinun toimistossasi näyttää?

 

Konferenssin puhujat julkistetaan elokuun aikana. Nyt paljastamme pääteemat, joiden ympärillä Rework’15:ssa liikutaan. Kiinnostaisiko kuulla lisää vaikkapa näistä:

  • Palvelumuotoilu tilan suunnittelussa
  • Strateginen työympäristöjohtaminen
  • Toimisto kohtaamispaikkana
  • Internet of Things – Tulevaisuuden älykkäät ratkaisut
  • Miten toimitila vaikuttaa työntekoon ja tuottavuuteen
  • Toimitila osana yrityksen brändiä
  • Digitaalisuus työn ja tilan yhdistäjänä

Ennen kuin hakkaamme ohjelman kiveen, kysymme sinulta: mikä aiheessa puhuttaa? Kerro mielipiteesi tai kokemuksesi ja vaikuta tapahtuman sisältöön. Millainen tulevaisuuden toimitila on sinun mielestäsi? Mitä aiheeseen liittyvää haluaisit saada selville ennen oman yrityksesi toimitilauudistusta? Tapahtuman sisällöstä vastaa Katja Meriläinen (katja(at)hub13.fi) tai +358408235855.

Rework-liput tulevat myyntiin elokuun alussa. Alennettuja Early Bird -lippuja on saatavilla elokuun loppuun saakka. Lippujen hinnat ovat nähtävillä Rework-sivulla.

*

How is nowaday’s mobile work changing the need of office spaces? How to optimize space usage and utilize new smart solutions? Rework’15 gives you an overall view of future work and office space solutions. Join us for the 2 days conference with cases, keynote speakers and workshops that will give you tools to manage and update your office spaces to meet today’s needs.

The Rework’15 conference will be mostly in Finnish, but we’ll also have some program in English. More updates about the English program will be announced later.

See also REWORK’15 event on Facebook or join REWORK’15 insiders list to hear newest updates before others.

Miltä sinun toimistossasi näyttää?

Miltä siellä pitäisi näyttää?

Vastaako toimitilasi muuttuvan työn tarpeita nyt ja ensi vuonna?

Työn tekeminen ja työtilojen käyttö on suurten murrosten käsissä. Mobilisoituva työ luo tarvetta joustavammille tiloille ja monitilakonsepteille, jolloin yksi ja sama tila on helposti mukaitettavissa useampiin eri käyttötarkoituksiin. Myös teknologia tuo uusia mahdollisuuksia. Miten tätä kaikkea voisi hyödyntää fiksusti? Näihin ja moniin muihin polttaviin kysymyksiin saadaan vastauksia HUB13 ja Yleisradion Rework’15-tapahtumassa ensi syksynä.

Kaksipäivänen REWORK-tapahtuma luo kokonaisvaltaisen katsauksen tulevaisuuden työhön ja toimitiloihin. Tapahtuma koostuu mm. toimitila- ja työympäristöuudistuksia käsittelevistä case-esimerkeistä sekä asiantuntijapuheenvuoroista, joiden on tarkoitus tarjota toimintamalleja yrityksen tilojen päivittämiseksi tulevaisuuden tarpeita vastaaviksi. Tapahtumapaikkana molempina päivinä toimii Ylen Iso Paja (Radiokatu 5, Helsinki).

Konferenssin puhujat julkistetaan elokuun aikana. Nyt paljastamme pääteemat, joiden ympärillä Rework’15:ssa liikutaan. Kiinnostaisiko kuulla lisää vaikkapa näistä:

  • Palvelumuotoilu tilan suunnittelussa
  • Strateginen työympäristöjohtaminen
  • Toimisto kohtaamispaikkana
  • Internet of Things – Tulevaisuuden älykkäät ratkaisut
  • Miten toimitila vaikuttaa työntekoon ja tuottavuuteen
  • Toimitila osana yrityksen brändiä
  • Digitaalisuus työn ja tilan yhdistäjänä

Ennen kuin hakkaamme ohjelman kiveen, kysymme sinulta: mikä aiheessa puhuttaa? Kerro mielipiteesi tai kokemuksesi ja vaikuta tapahtuman sisältöön. Millainen tulevaisuuden toimitila on sinun mielestäsi? Mitä aiheeseen liittyvää haluaisit saada selville ennen oman yrityksesi toimitilauudistusta? Tapahtuman sisällöstä vastaa Katja Meriläinen (katja(at)hub13.fi) tai +358408235855.

Rework-liput tulevat myyntiin elokuun alussa. Alennettuja Early Bird -lippuja on saatavilla elokuun loppuun saakka. Lippujen hinnat ovat nähtävillä Rework-sivulla.

*

How is nowaday’s mobile work changing the need of office spaces? How to optimize space usage and utilize new smart solutions? Rework’15 gives you an overall view of future work and office space solutions. Join us for the 2 days conference with cases, keynote speakers and workshops that will give you tools to manage and update your office spaces to meet today’s needs.

The Rework’15 conference will be mostly in Finnish, but we’ll also have some program in English. More updates about the English program will be announced later.

 

Privacy Preference Center

Share This